Cherry-Cherry boom-boom

akuten i 7 timmar pga en axel som var ur led - det var mormor det.
3500 spänn fattigare pga bilh*lvete  - det var jag det

Nu hoppas jag att bilen ska gå igenom besiktningen,
annars får jag nå psykanfall och kör skiten över kajkanten.



Men skit i det nu...........ikväll bär det av in till wannabestockholm,
dvs västerås. Ska hem till Annikalajnen och surra skit med och
om folk och intaga berusande drycker.
Får se om det leder till att vi tar oss neråt stan och villandes
in på nån krog och svänger våra lurviga eller inte.
Mig kvittar det faktiskt, kan ha lika kul med trevligt folk
i en lägenhet med bra musik.


Så nu ska jag börja fixa iordning lite, ska in till stan med mor
och co en sväng, så får se om jag hoppar av hos äki direkt
eller om jag måste åka hem emellan, beror lite på min veliga skjuts.



Have it great tonight all you partypeople out there!

Kommentarer
Postat av: Mia

hoppas du får kuul! :D

2008-11-28 @ 20:55:52
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja kom emd era önskelistor bara!! haha ;)



ne ja e fn fattig men ska ja bo ensma måste ja ju ha nå å göra!! :D



Nu ska jag snart gå ner på skyltsöndagen..



Alltså jag sa u till dig redan INNAN du köpte en volvo att de bara e problem med dom!! så nu får jag ÄNTLIGEN säga "Vad var det jag sa" å ha belägg för det! :D

2008-11-30 @ 11:42:14
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0