Det var den dagen...

ja jobbdagen hurrar jag inte över idag direkt.
(fast det är det sällan jag gör ioförsig)
Var så hatisk så jag grina (för mig själv)
när jag gick därifrån.
Blir så arg och frustrerad, kan inte, vet, inte
vill inte säga nånting heller.
För vad och hur jag än skulle säga så skulle
det feltolkas i dom där jävla öronen och
så blir det hysteri ELLER så blängs det ner
i bordet utan så mycket som ett pip.

Måste verkligen banka in det i mitt tröga
jävla huvud att människan faktiskt inte
har alla hästar i stallet, hissen går inte
ända upp!!!!!

Jaja iallafall så blir det sängen nu,
måste ju kliva upp kl 6 imorrnbitti,
trött som ett jäkla as kommer jag vara,
för jag ska slå på oth och kolla lite så jag får lite
annat att tänka på, släppa aggressionerna ett tag.


Hejj hopp gummisnopp...................................gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0