Efterlysning!!!! belöning utfärdas...

Jag fick ett mail idag, och även fast jag aldrig ens
träffat personen det handlar om så blir jag berörd.
Jag känner människor som känner och/eller vet
vem han är, men framför allt så vet jag att om någon
i min närhet förvann spårtlöst så skulle jag vilja ha
all hjälp jag kunde få att hitta den personen igen,
levande eller död, ovissheten är det värsta av allt.
Så av den anledningen så tillängnar jag detta inlägg
till vänner och familj, släkt och bekanta av denna man
som just nu är spårlöst försvunnen.

Det här är vad som står i mailet jag fick:







Här kan man läsa mer i en av artiklarna
ur vlt (västmanlands lokaltidning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0