hmm.....skit också!!!

Nu har jag ju helt glömt bort att jag måste ha matlåda imorrn!!
Jäklar......nu varken hinner eller orkar jag ställa mig vid spisen.
Måste gå å lägga mig nu, så ja orkar upp imorrn.
Nu har jag ju varit ledig i en hel vecka ju, och fått sova lite för länge
om morgnarna........men imorrn är det jobba igen, och upp i tid.
Fasiken också, jag som hade så kul med kameran nu   =P

Men men, ny dag imorrn, hoppas den gå hyfsat fort, torsdag
skulle jag ha varit ledig egentligen men bytte med H så nu
är jag ledig på mån istället och jobbar kvällen på tors.
Ganska soft ändå, så länge det inte är 7-morgnar dom vill
pracka på mig, har nog jobbigt med mina egna =D


Men nu blir det borsta tänderna och sen sängen.
Blir väl och kolla nå oth avsnitt som vanligt =)

Hörs mer imorrn...............................Godnatt!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0