I brist på annat.........

Dagens datum: 9 November 2008
Dagens outfit: sunkis men snart omswitad till stallkläder
Dagens frisyr: sovrufs
Dagens smink: orka
Dagens bild: passar på den ett tag
Dagens låt: The Wind Beneath My Wings - Sonata Arctica
Dagens tvserie: oth
Dagens händelser: att jag tar mitt lata ass ut ur lägenheten
Dagens roligaste: beror på hur hon sköter sig idag, men kan bli ridningen
Dagens tråkigaste: att jag ska vara så jäkla trött å seg
Dagens mat: hmmm.......
Dagens dricka: .......hmmmmm.....
Dagens saknad: the family
Dagens kärlek: ?
Dagens person: Papi såklart, det är ju farsdag!
Dagens ord: fuck
Dagens mående: trött men annars hyfsat
Dagens köp: hahahaha.....nada
Dagens vill ha: nästan lättare att skriva vad jag INTE vill ha
Dagens bästa: ledig från jobbet
Dagens djur: mina pälsklingar, kissarna såklart


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0