musicfix

tjao!

Sitter och klurar på massa örongodis som ska brännas
ner på skiva och poppelipoppas i bilen bl a på söndag.
Jag och Heidi ska byta pass så då åker jag ner redan på söndag.

Så jag måste ju såklart fixa lite nya skivor så jag klarar mig den
toklånga resan ner.
Haha, mormor ska ju också åka med, stackars henne
säger jag bara, kanske skulle rekomendera henne ett
par öronproppar eller nå, inte för att jag brukar ha speciellt
högt när jag har kissarna med mig i bilen, men jag är ganska
säker på att mammasmamma inte gillar samma typ av musik
som mig, men hon skulle heller aldrig klaga, utan bara genomlida =)


Kommer bli några riktiga gottigotti skivor   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0