oh my....

det vräkte ner snö hela förmiddagen typ, sen övergick det
till snöblandat regn, och ikväll har det såklart frysit på ganska rejält.
Är väldigt glad över att jag tog tag i däckbytet igår.
Men fick även reda på att batteriet är tvärkasst, så nu måste
det bytas också, fan ska ja någonsin få nå pengar över till nå
annat än den där jäkla bilen??

Imorrn ska jag iallafall ut å rida är det tänkt, så jag hoppas att bilen
startar då, annars får jag väl knalla ut dit, eftersom den här kommun
inte har vett nog att åtminstånde ha två eller tre bussturer som går dit
ut på helgerna, men nää dom har nada!!  Helt sjukt egentligen!!

Nu är jag iallafall ledig tills på tisdag, skönt som fan måste ja säga.
På måndag ska jag tillbaka in till stället där jag köpte & bytte däcken,
killen där skulle hjälpa mig och kolla hur det är med "listen" under bilen
som sitter löst, om den bara går att skruva dit, vilket jag hoppas,
och sen skulle han kolla efter om han hade ett batteri liggandes
vilket han sa att han trodde,  hoppas hoppas hoppas.
Måste ju liksom byta skiten innan jag åker ner, vem vet annars
vart man kan bli stående nånstans, om man ens vågar stanna alls,
och det kan ju bli lite jobbigt att köra 40 mil utan minsta lilla paus.

Men nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och kolla OTH.


puss å gonatt

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hejsan!

Jag håller på att kontrollera alla tävlande i nagelkits-tävlingen på min blogg.



http://lindaslya.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-manikyrset.html



Du har ännu inte fullföljt kraven för att kunna vinna. Samla ihop 100p UTÖVER dina 50 startpoäng. Gör det, annars har du ingen chans att vinna : )



Lycka till!

Kram Linda

2008-11-16 @ 04:43:34
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0