Remember, if the world didn't suck we'd all fall off


Hejj hopp!

Sov alldeles för länge idag, som vanligt när ja är ledig,
men tro för guds skull inte att det betyder att jag vaknade nyss,
snarare strax före 12  =)

Så jag har inte fått så mycket uträttat av det jag hade tänkt,
iallafall inte än! Förutom den sköna varma duschen jag nyss klev ur.
Men den gjorde mig lite seg, varav jag fastnade här för att slå på
lite uppigande musik, och nu sitter jag helt plötsligt och skriver här, hmmm.
hej hej hallå självdisciplin!!

Ska väl sätta lite fart, klä på mig, åka ut till svejde, åka hem igen,
ta fram väskan/orna och slänga ner det som kan packas idag.

Eventuellt kanske jag drar in till stan ikväll och kollar film med
Emma och Anna om jag har nå tid över och ork kvar.


Men nu..........schoopp schoopp,  tempo tempo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0