So slow......

Jaha då får vi se hur det här blir då. Bloggar från mobilen nu och det gör man ju inte alltför ofta så vet inte riktigt hur det kommer att funka men det visar sig. Sitter ju på jobbet nu, har megatråkigt som dom flesta händelselösa dagarna här kan vara. Dessutom så verkar det som om fröken lider av svåra pmsbesvär eller om hon bara vaknade imorse och tänkte att idag ska jag vara så sur, tvär och grinig jag bara kan vara eftersom det är sussi som jobbar. Orkar fan inte bry mig. Men det roliga är ju att människan verkligen tror att hon kan vara tjurig och otrevlig, men andra måste vara supertrevliga tillbaka ändå. Va? Visst kan man inte mer än bara skratta. Aja shit the same, måste verkligen träna på att sluta låta saker som detta ta av min energi. Men det är svårt att vara glad när man blir behandlad som nästintill bara ren skit. Vissa dagar funkar ju guld, vette fan vad det är som gör att det ska vara sån enorm skillnad från den ena dagen till den andra. Nä nu ska ja gå ut och ta en rök, har faktiskt fuskat lite nu, var dutti ganska länge och var utan cigg, men mår man som man gör så är det svårt =( ska även ta och slå min far en pling samtidigt. Men kanske skriver igen om ett tag, har ju inte direkt så mycket annat för mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0