speeeeeed....

nej inte speedad, är seg som fan nu.
och jag har inte varit särskillt stressad tidigare idag heller, ledig juh!
Näää det enda vettiga jag gjort idag är väl typ att jag var ut och red gurkan.
Jepp, det är pollens rara smeknamn.

Men attans va pigg hon var.................eller nå!
Fick inte armarna ryckta ur led idag iallafall, men
dom förde ett sånt jäkla liv utanför ridhuset med sina jäkla
dumpers och fan allt som dom kör runt med utanför.
I vanliga fall så brukar hon inte bry sig nå speciellt,
så jag vet inte vad det var för spöken där idag.
Trots trams med spöken och muller och blinkande
dånande bilar utanför, så måste ja säga att det gick
hyfsat iallafall.
Gick fort som fan i galoppen, men det bjuder jag på,
hon tycker det är så kul, och hon är ju snäll.
Har aldrig brallat nån gång eller försökt sig på nå
andra dumheter, så det är bara låta henne
löpa till hon tröttnar och bryter av själv 


Men nu är jag trött, behöver duscha och sen ska jag
krypa ner i sängen och kolla på oth avsnitt.
Förvisso är jag ledig imorrn, men har ingen lust
att sova bort totalt hela dagen, det är =ångest.


Har inga planer alls imorrn, ska försöka rasta fläsket
lite med åtminstånde en promenad eller nå.
Liten fotopromenix kanske??








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0