suck!!

Nu vill jag gå heeeeeeeeeeeeem.
Sitter på jobbet nu och har nå fruktansvärt tråkigt.
Sitter bara å glor på tv nu, och pillrar på datorn.

Apropå datorn.....tappade den i golvet imorse  =(
Hade lagt ner den i en annan väska än datorväskan
(av nån dum anledning kan man tänka nu i efterhand)
för jag tänkte ta med den till jobbet, och hängt väskan på dörrhandtaget,
och självklart gled väskan av handtaget och pang!! ner i golvet.
Blev en liten skada i ena hörnet, troligtvis det hörnet
som slog i golvet    =(
Ska kolla om ja kan limma sen när ja kommer hem...
Annars verkar datorn klarat sig bra, men det känns så
jävla onödigt juh!!!!!!!!

Jaja skriver mer när ja kommer hem, vilket jag hoppas blir
snart, annars får jag krupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0