Tösen är för underbar!!

Hej hopp!

Har tillbringat en underbar eftermiddag och kväll utanför
Fagersta hemma hos Frida idag.
Hennes lilla gosunge Emmie har ju blitt så stor, och det går för fort.
Varje gång jag träffar henne så har det ju hänt såå mycket.
Vill ju bara kidnappa den lilla sötungen juh.
Inge blyg alls förutom kanske lite fundersam de första fem minuterna,
sen var hon ju hur underbar och glad som helst hela tiden.
Det är sånna ungar som den tösen som får mig att så enormt
mycket längta efter egna barn.

Har burit runt på och haft henne i knät flera gånger under tiden
medans jag var där, och då var det hon som kom själv,
inte jag som tvingade henne att vara hos mig =)
Och då kan jag säga att hon har träffat mig typ 4-6 ggr
sen hon föddes för typ 10 månader sen.
Sååå söööt!!!!!
Var såklart framme med kameran så jag kanske slänger
upp nån bild eller två imorrn, nu orkar jag inte.


Ett jäkla väder är det ute, från det ena till det andra.
Skitdrygt och köra när jag skulle hem därifrån,
vägen var så jäkla kass och det var ju snö överallt och spårigt.
Dom håller på att ploga här utanför nu, så får se om man
kan sova någe, för det är ett jäkla liv dom för.


Iallafall....................Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0