tröksöndag

snart dags för hemfärd och ångesten kryper fram.
Har varit så skönt att slippa jobbet en hel vecka,
så jag ser absolut inte fram emot morgondagen
när jag ska jobba heeela dan, morgon till kväll.

Sen har jag även ångest över att jag som vanligt
inte hunnit med allt och alla som man skulle vilja
göra och träffa  =(
Vet en speciell dam som jag inte ens har hört av mig till,
lite ledsen över det, för jag hade tänkt att jag skulle
åkt in till stan i torsdags men då visste ja ju inte att
jag skulle vara billös hela dagen =(
Men det kommer väl fler tillfället, men ändå, sorry Maja.

Nu är det iallafall dags, ska åka upp till macken och köpa
lite soppa till gretabangbang så hon inte hungerstrejar
på väg upp, sen är det dags att börja slänga in alla
prylar i bilen.


Bye bye sura, mamma, pappa, sisters och alla goa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0