25 OKTOBER

Lönedag idag alltså, fast dom flesta fick väl liksom jag lönen
redan igår, eller liksom många andra inte förrän på måndag.

Ska sysselsätta mig med att åka runt och leta lite prylar
som jag skulle behöva köpa, bland annat skor och lite träningskläder.
Tänkte jag skulle börja här i stan, och hittar ja inget funderar jag på detta stället



Får se om jag orkar åka ner dit idag, kan bli imorrn också.
Men om det eventuellt blir utgång ikväll så skulle det va
kul och hitta nå spännande att ha på sig.


Det visar sig, skulle tro att det är knök med folk nere i birsta idag,
så jag kan tänka mig hur less jag kommer att bli på bara några minuter.


H Ö Ö Ö R S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0