crash boooom BANG!

Det tjuter........det vibrerar i fönterrutorna, hela kåken skakar,
samtidigt som det hörs en fet jäkla smäll och lite eftermuller.

Japp så låter det ute i svedje om dagarna titt som tätt nu.
Dom för ett jäkla liv måste jag säga.
Undrar hur länge det där kommer att ta egentligen.
Dom håller på att spränga för järnvägstunnlar på flera
ställen här runtomkring nämligen,
Undrar hur mycket dynamit som går åt till allt??
Hahaha, who cares egentligen? Men skulle vara en kul grej att veta =)

Känner mig lite småsleten, men kan bero på att jag fick kliva upp
04.40 imorse. Jaja, skjutsade in tanten till busstation och åkte hem
och la mig igen, men bara en stund, för sen ringde klockan igen efter
cirkus 2 timmar, och då var det dags att kliva upp igen, för att bege sig
in till stan och frissan. Och hör och häpna: JAG TROR JAG BLEV NÖJD!!!
Jag säger tror för att måste nog känna på det i några dagar för att
kunna konstatera ordentligt.
Skittrevlig tjej var det som klippte mig och när jag berättade om
mina "luggproblem" så förstod hon precis hur jag menade.
Det var så sköööönt, att hon satte ord på vad som såg fel ut,
när jag själv aldrig lyckats förklara ordentligt.
Så bara jag känner mig lika nöjd om några dagar så vet jag att
jag äntligen hittat "min" frisör häruppe och slipper känna sån
ångest varje gång det är dags för ny runda med saxen.
Nå bilder har jag inte tagit än men det kanske kommer.

Nu ska jag iallafall ta och knalla upp till moster ett tag,
kanske tigga lite kaffe, det skulle jag behöva real bad
just nu, skallen är alldeles tung och skulle jag lägga mig
ner på soffan igen så skulle det nog inte ta långt tid att slockna.



Dagen citat:

"Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen"
(av:?)

Kommentarer
Postat av: Mia

vart klippte du dig? bild taaack!

2008-10-10 @ 22:51:51
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0