den ena efter det andra.....

ja så är det, först dyngförskylningen, sen avlöstes den i en
trevlig tid med mr halsfluss, jag och halsfluss har fortfarande
band kvar mellan varann som måste klippas.
Men nu iallafall så har trevliga mr ögoninflammation kommit på besök.
Kul med mycket besökande eller hur?! NOT dessa typ av besök kanske!!
Iaf så tror jag det var ögoninflammation, men det får vi se efter
kl 15 idag när jag varit på kronholmen IGEN!
Tycker inte om det där stället alls!

Men nu ska ja ta och göra mig iordning, hade tänkt ta en runda
på stan idag, men det där jäkla kronholmenbesöket pajja min
tidsplan helt!


Aja.....................höööööööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0