dryga jag....

nu har ja suttit i fler timmar och försökt komma på hur ja ska
göra om designen på bloggen, hur jag vill ha osv osv.
Men det gåååååååååår bara inte, jag fixar och trixar men
det slutar bara med att jag slänger skiten hela tiden och
blir tvungen att börja om.

Är ju inte direkt nöjd med den ja har nu, bra ugly och så är ja less på den.
Men hur fan ska man kunna göra en ny om det ska sitta en
obotlig jävla perfektionist på axeln och misstycka om ditt och datt????

Tror ja måste ta en liten paus ifrån datorn nu så ja inte gör nå dumt.

Ska nog kila iväg till OK och plocka ut storvinsten ja vann på keno igår, not!
Eller ja,  vann tror ja att ja gjorde men inge storkovan där inte.
Tror  inte ens ja fick tillbaka insatsen som var hela 120 spänn!!.
Sen ska ja nog kila vidare till ica och kolla om dom har nått gott att erbjuda.

Man kanske skulle bjuda sig själv på tacos eller nåt?? Vore förjäkla gott iaf!

Kommentarer
Postat av: äki

tacos e väldigt gott! jag va o handlade ingredienserna till smörgåstårtan idag =)

2008-10-02 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0