freeezing...

kallt som fan ute nu, -3 grader, hahaha undrar hur fan
man ska palla med när det blir riktig vinter ute igen.
Slipper ju gå ut nå mer idag iallafall, ska snart gå å lägga mig.
Börjar jobba kl 16 imorrn, men ska ut å rida på förmiddagen
så måste ändå kliva upp i vettig tid.
Och eftersom jag segat efter för mycket idag, när jag hade
tänkt bli klar med ALL städning (vilket var väl optimistiskt)
så måste jag fixa klart allt imorrn.
Kommer nog få stressa som en galning när jag kommer hem
från stallet men är man så dum så man inte sätter fart på
fläsket så får man skylla sig själv.

Har iaf lite jag ska fixa nu innan det blir sängen, typ plocka
in kläder i garderoben och kanske hinna diska litegrann.
Får se hur tidigt jag pallar att gå upp imorrnbitti,
skulle kunna fixa lite innan jag drar ut?
Ja det visar sig, ska nog glo på nå avsnitt av oth
på datorn innan jag somnar.


Imorrn kommer kussarna och morbror upp iaf,
och har jag riktigt tur så kanske även några fler     


Men nu tackar jag för mig och idag!!               Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0