fun fun fun.....

gårdagen var helt okej.
Började hemma hos Anna med lite vin och massa
kul snack om diverse knasiga saker.
Sen kom Emma och Lisa strax efter 23 eftersom Emma
jobbade tills dess och sen skulle hem och fixa sig lite.
Drog ner på stan, kikade in på kajjan men vände typ i dörren.
Gick till svenssons istället, började i pubdelen där vi hejja lite
på Elin som jobba i baren och drack antipolitan.
Traska sen ner en trappa till dansgolvet för att shaka some ass,
men fyyyyyyyyyyyfaaaaaaaan va packat det var!!
Så själva dansandet vet jag inte om det var sån jättehit faktiskt,
tyvärr, annars var det riktigt trevligt därinne, väldigt blandat folk
också, främst de blandade åldrarna jag tänker på.
Och tänk! Jag som hela tiden klagar på det dåliga
karlutbutdet här i stan, hade nästan gett up hoppet, 
och så igår såg jag faktiskt en pretty nice guy.
Skulle inte säga nej tack där inte 
Fick till och med höra att han var singel,  hahahaha!
Som om jag har nån chans, men drömma går väl.


Så iallafall,  idag känner jag mig ganska sliten, inte bakis men bara
trött, trött, trött......och träningsvärk som F*N typ överallt.
Jäkla polle vad du har ställt till det för mig, men underbar är du.
Ska ut och rida igen på tisdag, imorrn jobbar jag hela dagen igen,
surt, men det får gå ändå, tror det kan komma att gå ganska ok
imorrn då jag vet att vi ska fara och flänga runt lite överallt,
vilket bruka kunna få tiden att flyta på rätt bra.

Nu ska ja ta och fixa nå lätt ätbart, sen ska jag försöka ta en
liten promenad, och efter det gå förbi ica och köpa det jag
behöver till min smarriga porterstek som ja ska försöka mig
på idag, denna gången kör jag på mosters recept och på
älgkött som jag fick av henne för att kunna prova mig fram lite.

Jag fullkomligt ÄLSKAR porterstek, måste vara det godaste som finns,
det jag är mest beroende av är nog såsen man gör till,
SMASKEN DEN SISTA SLICKEN   säger jag bara, haha!


Kommentarer
Postat av: äki

så om du såg en snygg pojke? och så gick du inte ens fram o snacka, vafan sussi! sluta va blyg ;)

ordna ordna!!

2008-10-20 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0