Målfunderingar....

sitter och funderar på bra delmål som jag kan ha som
sporre nu när jag känner mig så peppad angående träningen.

Har kommit på några st men det är typ samma som jag sagt
förrut, och då har jag inte lyckats klara till ett enda.
Så det känns som om man skulle vilja ha lite nya fräscha idéer?

T i p s   t a s   t a c k s a m t   e m o t!?

Har ju velat bli av med några kilon bra länge och nu när
jag känner mig såhär peppad så känner jag att jag har lite
större chans att lyckas än tidigare gånger jag försökt.
Nu när jag äntligen hittat motivation, har nån att gå å träna med
och främst av allt, äntligen sparkat igång mig själv så känner jag mig glad!


Nu ska jag krypa i säng, ska träna ännu tidigare
imorrn eftersom Anna börjar jobba runt 10.
Men jag ser fram emot det ändå, det är tufft
att gå upp tidigt när man är ledig ifrån jobbet
eller börjar sena passet, men det är så värt det.
Hoppas man kan få bli lite piggare om dagarna i allmänhet
nu i samband med att man börjar träna och röra på fläsket.


puss&kram


Kommentarer
Postat av: äki

Tja. hoppas träningen håller igång. Jag måste bada 7 ggr innan sista mars, för då går sim-kortet ut. hehe kommer jag klara de? Lycka till med träningen gumz! Love u

2008-10-23 @ 12:39:02
Postat av: Maja

Du får väl leta fram nå kläder som du vill kunna ha på dig o ha som mål att komma i dom.



Men duktig e du iaf =) håller tummarna för dig =)

2008-10-24 @ 07:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0