gott å nyttigt....

Det var riktigt skönt å gå ut nu på kvällen och promenera.
Det enda jag stör mig på är att jag inte kommit på nån bra slinga
som jag kan gå utan att behöva gå till en punkt och sen vända
på klacken och gå samma väg tillbaka, det är sååå tråkigt.
Efter gymmet imorrn ska jag nog hem och äta nyttig frukost och
sen ta en promenad i dagsljuset istället, finns bättre vägar att gå då.

Testade iallafall mig själv lite och provade springa lite emellanåt,
och det gick riktigt bra, haha lite svag kondis kvar iaf, lyckas jag bara
fimpa skiten som svärtar mina lungor så borde det gå hur bra som helst
med att få tillbaka hyfsad kondition och kunna börja löpa istället för att gå.
Fast jag gillar ioförsig att kombinera gång och löpning, skönt att köra både och.

När jag kom hem från mina lilla runda efter att ha varit ute ca 40 min,
så gjorde jag iordning en enkel hallonsmoothie, kalasgott!
Nu kommer jag börja köpa frukt och bär som en galning,
det är ju supergott med smoothies, och det kan va riktiga
vitaminbomber beroende på vad man har i.


(dåligt tagen bild)

Kommentarer
Postat av: äki

nyttigt med färska smoothisar :)

Jag & per var ute o gick, och vi tog hans runda, jag ska nog börja använda den, as bra o lagom lång =)

och angående sprigning. hehe förra helgen så sprang jag hem kl 06.00 från haga på fyllan, de tog för långt tid o gå.. haha

2008-10-23 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0