hur kan man INTE tycka om den???

Kollade ju som sagt på Mamma Mia  inatt!
Jag satt med ett leende på läpparna hela filmen igenom!
Nästintill iallafall, tror det fanns en liten snyftscen mot slutet,
eller så var det bara jag som snyfta ändå av illska för
att jag blev avbruten mitt i filmen av ett meningslöst samtal på mob.

Iallafall, det var den bästa film jag någonsin sett i den kategorin, alltså musikal.

Jag tycker dom verkligen lyckats få en att leva sig in i filmen,
känna deras känslor, typ nervositeten, glädjen och förväntan.
Måste säga att i scenen där dom sjunger Dancing queen, åååh,
och vill också springa och hoppa och studsa och sjunga med alla.



Vill bara se den igen och igen och igen.
I löööööööööööv it!!


Vad tycker ni andra som sett den????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0