Ju mer jag tittar, ju farligare blir det!

Jag satt och fundera på om jag skulle ta tag i katternas
hemsida då det inte blivit uppdaterat där på över ett år.
Sen klickade jag mig vidare genom den stora djungeln
av kattsidor, och det finns ju sååååå mycket fina kattungar just nu.
Men fastnade speciellt på en sida, och då var det inte pga
kattungar som redan fanns, utan som planeras.
Gillade den kombinationen så enormt,
då både mamma och pappakatt är superfina.
Och en sak som verkligen gladde mig är färgutfallet
de båda föräldrarna kommer kunna ge.
Tror det kommer bli kanonfina kattungar och det
kommer bli riktigt svårt att stå emot.


Nu ska jag göra mig iordning och åka in till stan fram och tillbaka,
måste förnya lite pillerrecept och gå på apoteket och lite annat.

T J I N G E L I N G   s å   l ä n g e !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0