kaffe, promenad, dusch och film!

Var iväg och träna imorse igen, och solade, och när jag kom
hem tog jag nå lättare ätbart och gick sen å la mig på sängen
och kikade på några one tree hill avsnitt på datorn.

Hade tänkt att jag bara skulle smälta maten lite och sen
ta en promenix för att vara extra duktig.
Men..........efter några minuter in i det andra avsnittet
jag kollade på så slocknade jag totalt tillsammans
med en tokgosig katt som nästan stånga näsan av mig.

Så därför tänkte jag ta den där promenaden typ nu istället.
Känner mig så jävla pepp på träningen nu, vill typ träna
hela dagarna, inte göra nå annat så jag kan få se resultat NU!
Men det dröjer nog ett tag iallafall, men det är så jäkla skönt
att få känna att man inte bara sitter på sitt feta arsle och klagar
på att man har överflöd med fett överallt, utan gör nå åt saken.

Ska börja med att ta mig en kopp kaffe innan jag går ut,
så att jag undertiden kan lägga in lite låtar på mp3:n.

Sen när jag kommer hem igen ska jag ta en skön varm dusch
och bara slöa framför tv:n, slå på nån film, eller fler avsnitt av O.T.H!


F e e l i n'   p e p p   p e p p   p e p p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0