Känns bra att bidra.....

jag känner mig väldigt nöjd och glad att man genom
så lite kan bidra till någonting så väldans bra.

Jag var ju nämligen på stan idag och skulle
kolla lite om jag hitta nå kul i klädväg tills på lördag.
Men utbudet i denna stad är inget jag hurrar för.
Hitta inge kul såklart, inte i klädväg iallafall.
MEN, jag var inne på åhlens också och kika lite, och köpte
goparfymen som jag länge tänkt köpa en ny utav eftersom min tagit slut.

I löööööööööööööööööööööööv....

Iallafall så köpte jag två nackellack också, och jag köpte dom
egentligen bara för att dom är en av många sorters produkter man
kan köpa just nu för att bidra till rosa bandet insamlingen.
Men tycker nästan det är lite snålt att det bara är 8 kr av dom 60
som jag betalade, som går till insamligen, eller?
Kunde väl ha varit lite mer iallafall, men jag tror på mångar bäckar små.

Kika in H Ä R om ni vill veta vad det finns mer för saker man kan
köpa och samtidigt bida till någonting så bra.



Jag har faktiskt spanat in lite fler saker som jag ska köpa,
det är bl a sånt som jag tänkt införskaffa ändå så då kan jag lika
gärna köpa just de märkena som ingår i kampanjen =)
Vad det är kanske jag visar på fredag, för då ska jag tillbaka
in till stan och kolla om det finns det jag vill ha.
Sen ska jag även till frissan på fredagmorgon, spännande!
Iallafall med tanke på att jag aldrig blivit riktigt nöjd med senaste
klippningarna, I Want my frisör at cut and blow i västerås!!!
Men det är ju kanske lite långt att åka 40 mil bara för att klippa sig?
Har alltid tänkt att ja ska passa på när jag ändå är där nere,
men glömmer alltid bort det, och nu är det braaa länge sen
håret fick sig en genomgång, så det måste göras nu helt enkelt.
Får väl se om jag står framför spegel hemma och typ tjurar
efteråt av missnöje som senaste gångerna
           

Men nu blev det här ett väldigt långt inlägg, men det bjuder jag på

Nu blir det sängen för min del, ska börja en timme tidigare imorrn,
usch     men jag slutar 16 så det är skönt iallafall.


G O D N A T T !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0