minnen....

sitter och glor igenom massa gamla bilder,
och massvis med olika tankar far igenom mitt huvud.
Jag känner glada tankar, ledsna tankar, arga tankar
och tankar som får mig att undra vad fan som gick fel?
Eller snarare får mig att undra hur det kunde gå fel som det gjorde.
Vissa bilder får mig att sakna allt som var då, alla människor
som fanns runtomkring då och allt roligt vi gjorde.

Jag vill ha tillbaka allt det där,  allt som fanns det när allt var bra!!
Men skulle inte vilja gå tillbaka dit från nu, utan snarare spola tillbaka
tiden i vetskap om hur det ser ut idag så ja vet hur ja ska göra vissa
saker annorlunda.  Men vem skulle inte vilja det!!

Hittade bl a en gammal bild på mig själv och usch va ja skulle vilja ha den
kroppen istället för den ja har idag.
Jag vet precis när den togs.......det var ute hos Maria och hennes föräldrar.
Har för mig att hon precis fått en ny kamera och vi sprang runt där och
fota varandra och gjorde massa poser  

Just denna bild är ett resultat efter mitt lek i paint shop men tycker den
var ganska fin från början, men men, vet inte vart orginalet är, troligtvis
på nån skiva nånstans.





När jag tittar på den här bilden kan ja ju också undra vad fan som gick fel?
Hur kunde kunde jag tillåta mig själv att gå från det där till det här?
Vad gjorde jag fel?
Jäkla skit också, men när det än sker så ska ja ner i den storleken igen, PUNKT!

Kommentarer
Postat av: äki

usch, farligt o gå igenom alla bilderna, gjorde ju det för ett tag sen, sparade ca 200 bilder som jag har på en skiva nu, tur att jag har noll bilder på magnus dator nu =)

love u

2008-10-01 @ 14:43:48
URL: http://knasgullunge.blogg.se/
Postat av: Mia

tycker du är alldeles fin precis som du är gumman!

2008-10-01 @ 16:25:08
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0