Morniiiiiiiiing...

shit va trött jag är, måste skärpa till mig vad gäller att sova i tid.
Börjar jobba nu kl 9, slutar runt halv 4 och sen ska jag direkt
ut till stallet och rida.

Men idag ska jag iallafall skrapa ihop tillräckligt med mod och
prata med min kära "arbetgivare" om sthlmsresan som är
planerad nu till helgen när jag egentligen jobbar.
Det är ju som så att jag har jätteångest för jag vill verkligen inte
åka, inte nu när jag precis fått reda på att morbror med barn,
alltså mina kusiner, ska komma upp ons eller tors.
Och eftersom dom kommer upp väldigt sällan så skulle jag
ju vilja vara hemma då nu när dom väl kommer.

Får se hur det går och blir, vet iallafall att en klump från
magen kommer att lösas upp om allt löser sig och jag
slipper jobba och får vara hemma med släkten.
 

Nu ska frukosten ätas upp och sen blir det till att borsta
tänderna och gå dom lååånga metrarna till jobbet.


tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: äki

vadå sthlms resa till helgen?

2008-10-27 @ 10:50:24
URL: http://knasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0