Natten kommer bli lång....

haha och klockan är snart två,  så vad menar jag med att
natten kommer bli lång?? Jo därför att jag länge tänkt att
jag ska börja plöja igenom alla filmer som jag har på datorn.

MEN jag har även sagt länge att jag ska fixa ner Mamma Mia.
Och det var precis vad jag gjorde nyss, sen var jag tvungen att
tjuvglutta lite, älskar ju scenen dom har/hade som trailer, den när alla
springer och sjunger och hoppar i ett enda stort led med bruttor.
Sen kom jag på mig själv med att jag fortsatte kolla, kunde inte sluta.
Men meningen är väl att jag ska kolla från början kanske
Varenda människa som redan sett den säger att den är skitbra
och det tvivlar jag inte på en sekund.

Grejjen är den att jag skulle vilja se klart den jag började kolla på
som gick på tvn, så jag tänkte göra det först, så det kanske förklarar
rubriken ganska bra.

Iallafall så kan jag ju nämna att det gick hyfsat bra att jobba idag ändå,
inte lika illa som jag hade förberett mig på iallafall.
Gjorde de vanliga sysslorna, som ska göras på fredagar, på förmiddagen,
det tog sin lilla tid och sen flöt allting på ganska bra, lite segt och långtråkigt
på eftermiddagen men då satt jag med datorn och surfa runt och
läste på massa olika fotosidor och det funkade det med.
Fick gå hem redan 22 vilket är en timme tidigare än ordinarie tid, nöjd? Svar JA!!

Men nu ska jag iallafall kolla klart på tvn och sen får datorn följa med till sängen
och då blir det Mamma Mia för hela slanten 


You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen........................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0