ögonsvid!

ååå va jobbigt det var när kl ringde för ca 45 minuter sen.
Jag vill bara gå å lägga mig igen, ringa och sjukanmäla mig eller nå.
Det svider i ögonen, huvudet känns tungt men benen känns som bly.
Men måste bita ihop och gå till jobbet och genomlida dagen så gott det går.

Tror dagen kommer gå hur långsamt som helst, speciellt om vi
inte ska göra någe utan bara sitta hemma, då kommer
3 timmar kännas som det dubbla och det är såå fruktansvärt tråkigt.

Jag försöker tänka på att jag faktiskt är ledig i helgen och efter idag
så får jag sovmorgon 3 mornar i rad, myyyyyyyyyys!
Även om jag inte tänk sova bort hela dagarna i helgen,
utan tänkt uträtta lite nytta också, sen ska jag göra lite kul  =)


Men nu lär ja sätta fartt om ja ska komma till jooobet i tid.


H ö Ö ö Ö ö Ö ö Ö ö Ö ö Ö ö Ö ö Ö ö Ö r S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0