ojojoj.....

kollade nyss klart på slutet av Kvällsöppet med Ekdal.
Ursäkta mig men hur dum får man bli egentligen??
Det är en fråga som man kan ställa både mot henne
och dom som låter henne vara där hon är och säga det hon gör.
Nog fan har vi yttrandefrihet alltid, kanske lite väl mycket, eller?

Få se nu, 31 år!!! Förjävla patetiskt liv hon måste ha må ja säga.
Kan hon inte hitta andra sätt att få uppmärksamhet på eller?
Personligen såg jag inte det programet där hon yttrade dessa
kommentarer om idol-deltagarna därför att jag varken följer
idol eller har tv400, men det jag fick se och höra i debatten räcker för mig!
Här kan ni läsa lite mer om debatten och vad den handlade om!


Nu blir det sängen för min del, ska upp lika tidigt imorrn som idag
och dessutom jobba hela långa dagen, slutar vid 22 och kommer då vara helt slut 
Ska nog glo på nåt avsnitt av nån av alla dessa serier jag har på datorn
innan jag somnar tror jag, även om kl hinner bli 1 innan jag somnar
så är det ganska skönt att ligga och glo på nå och sen bara somna in efteråt.


Godnatt med er               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0