tjofaderittan.....

Tänkte bara slänga in några sista betydelselösa ord
innan det blir sängen för min del.

Var ju som sagt in och fixa några ärenden inne i stan idag,
bl a har jag äntligen fått nytt lock till min gryta.
Det locket jag fick med till grytan från början gick det nämligen
inte att skruva fast "handtaget" på.
Dom provade envist i affärn idag också när jag var in och
förklarade problemet, men icke, gick inte för dom heller.
Så jag fick ett helt nytt lock!! Kanonbra tycker jag.
Så bra att jag ska fira det genom att göra iordning en stek
imorgon, vilket påminner mig om att jag måste gå och lägga
den i marinad, så jag inte glömmer det då den ska ligga typ ett dygn.

Gott som bara faaenn ska det blir iallafall!!
(hoppas jag)

Men nu säger jag godnatt, ska upp kl 6 imorrnbitti *suck*!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0