Utmattad....

Det har varit full rulle hela dagen idag nästan.
Var å träna vid 9 imorse, sen bara hem en snabbis
och slängde i mig lite frukost och efter det burna ut till stallet.
Vi kom fram till att damen nog kommit in i en lättare brunst,
för det var dragkamp större delen av tiden jag red och det kanske
är det som känns i nacke/axlar nu, men kan vara träningen
från imorse också, who knows, who cares, ont som faen har ja iaf!
Det gick bra till en början iallafall, och jag bär med mig lördagens ritt
då jag tycker den var helt underbar, hon var så lugn å fin och
gav mitt självförtroende en liten pepp.

Anyway, när jag var klar med allt i stallet så gick jag
hem till moster och satt där och surra skit ett bra tag.
Blev bjuden på käk och mitt i maten så fråga kusin
om jag inte kunde följa med henne ner och rida.
Sagt och gjort, hon tog lilla fröken milky och jag
surprise, hmm vet inte om jag tycker det gick sådär
superbra, mycket trams och slams från den damen med idag.
Plus att jag inte alls fick till det som jag ville med mig själv.

Så samtidigt som jag har svinont i nacken så känner jag mig
riktigt duktig idag, först gymmet imorse och sen ridit två hästar.
Inte illa för nån som inte rört på fläsket på bra länge före i fredags.

Imorrn blir det också träna, vi ska ta det på morgonen igen,
skönast så, man har det gjort och resten av dagen till annat 
och slipper dessutom trängas när det är lite mindre folk där.

Så nu ska jag ta å krypa i säng och hoppas att min värk
går över under natten, önskar jag hade en egen massör som
man bara kunde ringa sådär vilken tid som
helst på dygnet, skulle vart jäkla najs just nu iallafall!


T J A O

Kommentarer
Postat av: mia

haha vill du ha massage?! :D idag ska jag göra nå kuuuul! :D

2008-10-22 @ 14:41:31
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0