Dags för ångest och hemfärd!

Jaha, om nån/några timmar sitter man i bilen igen då,
och på väg hemåt. Vill inte alls åka!
Skulle lätt kunna stanna en vecka till.
Vill inte jobba imorrn, vill inte komma hem till allt det "vanliga"
Men som mamma sa när man var liten och alltid tjata efter nånting,
det är inte alltid man kan få som man vill.
Och det märker jag verkligen av nu.


Så nu ska jag försöka bränna en skiva eller två, sen ska jag väl
börja packa ihop alla tusentals grejjor som åkte med ner som
även ska åka med hem (jag packa alltid med mig för mycket)



H e j s v e j s !


Kommentarer
Postat av: äki

alltid kul o ses.

men vi ses sen i november igen då

ha en trevlig resa hem nu

2008-09-14 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0