Diamonds and rust.....

Det börjar kännas lite bättre i kroppen nu, antar att det är
pencillinet som börjar verka ordentligt.
Så imorrn ska jag tillbaka till jobbet igen.
Känns sådär måste ja säga, efter att ha varit ledig/sjuk i en hel vecka,
men samtidigt så lär jag bli urfattig i oktober om jag fortsätter vara hemma.
Så det är  bara bita i det sura äpplet och pallra sig upp imorrn bitti.

Idag har jag mestadels tagit det lugnt, var in till stan och träffa Emma,
vi gick runt och kika lite, sen var vi till Rutiga och tog oss en fika/mat.
Deras kycklingbaguette är så satans god, skulle kunna äta varje dag =)

Efter det åkte vi till Emmas lya och där vi mötte upp hennes mor,
eftersom dom skulle riva ur badrummet, själv var jag kvar och titta på och
höll lilla söt Rufus sällskap 


Nu ska jag försöka slänga ihop lite käk så jag har nå tills imorrn,
funderar på antingen köttfärsbiffar eller köttbullar ??

Klurigt det där med matgöra            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0