Förbannat också!!

är det inte meningen att den där jäkla pencillinen ska
hjälpa ett jäklaste dugg mer än några dagar eller!!!???????????
Nu börjar det göra ont i halsen igen 
Har lust att bara slänga mig i sängen och gråta mig till sömns och tycka
synd om mig själv!!
Det kanske inte är halsfluss, kanske är nåt annat värre?
Nån som vet om det finns halscancer som känns
typ som halsfluss bara det att det inte går att bota med pencillin??

Blir så less på det här nu iallafall.
Var hem till Anna och gratta henne ikväll, trodde det skulle vara typ
hemmafest men dom skulle ut på krogen.
Velade fram och tillbaka om jag skulle följa med eller inte,
det erbjöds både ombyte, om jag inte vill ha det ja hade på mig,
eller skjuts hem fram och tillbaka och byta kläder om jag ville det,
och alkohol om jag inte ville vara nykter.
Till slut gav jag med mig och tänkte att, vafan jag hakar på nykter,
bara 2 timmar kvar på krogen anyway, men precis innan gänget skulle
dra neråt kände jag att halshelvete gjorde för ont för att ja skulle palla.
Så nu sitter man här hemma själv som den bangare man är  =(
Men vi kom överens om att det skulle bokas en ny helg och ta igen
det jag missar idag iallafall, och då jävlar ska halsen vara bra!!!

Presenterna blev uppskattade iallafall, så det var kul, köpte en flarra vin
och en lite mer skojjig present =)
Det var en röd- och grönrandig badmössa som vi bestämde att Anna ska
kombinera med nå riktigt sexiga underkläder och överraska Nicklas med 
Och så var det två toarullar som man ska fylla i ord på så det blir en berättelse.
Svårt att förklara, men det fanns ett antal redan färdigtryckta ord som man
typ skulle kunna anpassa efter.
Jag tror både mössan och rullarna var en hit 


Hahahahaha, kan låta sjukt men har lust att "skära halsen av mig själv"
Skulle gärna byta bort den ett tag iallafall.
Men nu får det väl vara slutältat om halshelvete tror jag!

Sova kanske?  Eller glo tv??   Ja vi får väl se vad det blir....
Men här säger jag GODNATT iallafall


G O D N A T T !

Kommentarer
Postat av: Mia

haha näe de va ju skitbra.. ja ha haft färg hemma hur länge som helst men är seg på å göra de.. :)

2008-09-28 @ 03:14:57
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0