Get outta town.....


Har precis käkat frukost, lunch, brunch eller vad man nu vill kalla det.
Tagit mig en snabbdusch och nu ska jag väl bara torka håret
och klä på mig nå annat än mysbyssor och sen är det time to go.
Ner till birsta och spendera, inte allför mycket, men lite har jag allt
planerat att kika efter.

Frågade mormor om hon ville följa med för jag vet att hon pratat
länge om att hon skulle behöva köpa sig ett par nya skor och
utbudet i den här stan är ju inte att hurra för direkt, speciellt
inte om man har svårt att hitta skor i vanliga fall.
Jag vet att hon uppskattar när man frågar om hon vill följa med,
eftersom hon inte har körtkort och bil själv.
Så ibland kan även jag plocka fram min snälla sida 



Men nu lär jag ta och sätta lite fart om ja ska bli klar



S e e   y a h!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0