Give it away.....

Jobbdagen "på jobbet" avklarad, nu ska man fortsätta fixa här hemma.
Jag kommer somna som stock ikväll, för jag är tvärslut redan nu.
Meeeeeeen,  jag måste och ska ta tag i det hela för det ser som sagt
förjävligt ut här, vantrivs som fan när det ser ut på det här viset.

Men först ska jag burna in till stan och besöka systemet,
och ev köpa nya filter till katternas vattenfontän om ja kommer ihåg.
Sen måste jag nog ta en sväng förbi affärn också, måste fixa nå
gott som ja kan laga iordning både för att äta idag, men så ja har
matlådor imorrn, när ja ska jobba the whole fuckin day.

Är så sugen på att sitta och photoshop:a senare när jag ändå
bara ska springa fram och tillbaka till tvättstugan, för jag fick lite
småidéer tidigare idag, men det visar sig vad ja har tid med då,
städningen kommer gå i första hand, punkt!

Men nu ska jag väl sätta lite fartt så det händer någe,
mot staaaaaaaaaaaaaan.


Kommentarer
Postat av: Mia

ja men de ska väl funka :D

2008-09-26 @ 19:08:29
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0