Hit me with your best shot...

pust.........- äntligen var så arbetsdagen slut! kunde jag säga
till mig själv redan 21.50
Men dagen har ändå flutit på ganska bra så idag har inte
varit så farligt, har nog inte blitt sne mer än en gång idag =)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli över tolv så att
det trillar inte lite slantar på kontot som jag kan spendera
på räkningar på en gång.
Nä men jag är nyfiken på hur mycket som blir över när allt
är betalt så jag vet hur mycket jag kan/får unna mig själv imorrn.
Tänkte eventuellt boka en klipptid, går ju att göra online, men
det är ju inte billigt att klippa sig direkt, men för min del skulle det behövas.
Samtidigt så vill jag köra en färgning också, men det är jag för
snål för att fixa hos en frisör just nu, så det ska nog anförtros
till nån polare, till och med J har ju fått färga mitt hår och det
blev ju klart godkänt   =)


Snart över tolv...................monet money money..............jag är fan patetisk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0