it´s dark now......

Hej hopp.
Ja lite har man hunnit uträtta idag iallafall,
städat så det ser hyfsat ut men inte helt nöjd,
får ta resten på söndag eller måndag.

Nu är man mörk igen iallafall, blev inte så farligt som
jag befarande vid första anblick, faktiskt ganska nöjd.
Tack till söta Emma som knådade in färgen så rejält och bra 

Men nu är jag helt slut och min kropp riktigt längtar efter att få lägga
sig ner och koppla av, och speciellt att få sova.
Börjar 9 imorrn, så liite sovmorgon iallafall, men inte lika mycket som
jag skulle vilja och behöva.


Tog en ganska kass bild med webkameran, men den får la duga för
att visa hur schnygg jag numera är i huvve



puss å gonatt

Kommentarer
Postat av: Mia

vart ju svinbra!

2008-09-27 @ 12:42:43
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0