Kan ju vara värt ett försök...

Ligger i sängen och surfar runt lite, läser olika bloggar.
Alltid kul så kul för det är nästan jämnt samma sak att jag
startar hos nån av mina favvobloggerskor och sen helt
plötsligt har jag klickat mig vidare från sida till sida och trillar
in på bloggar som jag faktiskt varit inne på förut men liksom
glömt bort lite av nån outgrundlig anledning.


Som nu till exempel satt jag och kika lite på Elin Keros blogg, som
jag fullkomligt älskar, då hon för det första tar sanslöst snygga bilder
och för det andra är en stor inspirationskälla för mig när det gäller
mitt eget fotande, man kan lära sig så enormt mycket bara av att
titta på hur hon tagit bilderna, vad hon haft för motiv osv.
Iallafall så var det där jag startade och nu sitter ja och kikar hos
Emelie Ohlsson som också är superduktig och även hon kan
ge enorm inspiration och hjälp utan att man ens behöva fråga henne
om hjälp eller råd, älskar verkligen sånna bloggar.

Det som fick mig att skriva det här inlägget var nämligen att jag såg
att Emelie har en tävlig i sin blogg där man kan vinna en närbildslins.
Det är egentligen inte så mycket man behöver göra för att delta i tävlingen och
eftersom jag sällan eller mer aldrig brukar vara med i sånna här
tävlingar så tänkte jag nu, why not?



Klicka här så kommer du direkt till Emelies blogg
om du vill veta mer hur man gör för att vara med i tävlingen.
Även om du inte vill vara med och tävla så tycker jag helt klart
att bloggen är värt ett besök iallafall, såå sjuukt snygga bilder
och hennes berättelse om tsunamin där hon miste sin
lillasyster är otroligt gripande och fick iallafall mina tårkanaler
att rinna över.


Nu till det "svåra", man ska nämligen skriva ett inlägg och lägga
upp en favoritbild man tagit under sommaren.
Mitt problem är att bilderna inte ligger på den här datorn,
har endast ett fåtal på denna som jag ännu inte fört över till den bärbara hårddisken.
Men eftersom jag nu tänkt att jag ska vara med och tävla så letade jag
fram en av de få bilder ja har som sagt, och tycker är skapligt fin,
den är dessutom helt oredigerad, men here it comes anyway






Men nu är det verkligen dags att sova,
glömde helt bort att kika på klockan och höll
på att få en chock nyss när det stod 03:08

natti natti

Kommentarer
Postat av: Lis

Jag tycker att det var en väldigt fin bild! Vissa bilder gör sig bäst oredigerade :)

2008-09-09 @ 09:04:25
URL: http://metrobloggen.se/lisfoto
Postat av: Tomas

Skön bild! Lycka till med tävlingen.

2008-09-09 @ 12:21:47
URL: http://www.ignoreland.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Häftig bild. Älskar vattenfall :)

2008-09-10 @ 10:49:43
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: mia

2008-09-11 @ 07:15:32
Postat av: mia

du vet att du får ta kort på mig näääär du vill :D haha

2008-09-11 @ 07:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0