ladda batterierna...

jaha då var det fredag igen då.
Inte riktigt frisk än, bara lite mindre sjuk.
Men det blir iallafall lite lättare att parta idag när
man inte är helt väck i huvudet och tvärtäppt i snoken.
Så nu ska man väl ladda batterierna igen,
både mina egna och kamerans =)

Det blir till att åka in till stan ikväll till Annika,
sen ska vi på fest några hus ifrån henne.
Ska bli skoj nu när man kan bevisa att man inte
alltid är sådär jäkla seg som jag var förra fredagen =)
Man kan ju vara lite mer på g om man säger så.
Förhoppningsvis blir vi kvar där hela kvällen,
men om folket tänker dra ner på krogen så har
jag eventuella planer på att dra hemåt.
Jag vet inte, men jag är inge sugen på BMB idag.
Inte nån annan krog heller för den delen, men
jag hinner ju ändra mig till dess förstås.
samtidigt så vill ja vara pigg och fräsch imorrn,
så inte hela dagen offras till bakfylledjävulen.
Skjutsen hem ikväll är kirrad iallafall, tackar för det!


Vad gör ni ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0