Såå sjuukt....

så sjukt bra, så sjukt avundsjuk är jag!!!


Dom här tjejerna har lagt ut hur många videos som helst
på youtube där dom båda sjunger och och den ena spelar gura.
Fan va jag är avundsjuk, jag vill också kunna spela!!!
Det är tamejfan nästan så man skulle ta och gå nån
nybörjarkurs eller nå.
Sjungandet skiter jag i om jag kan eller ej, men ja vill kunna
sitta och klinka fram mitt eget, improvisera fram musik.
Brukade göra det mycket på pappas keyboard förr,
och då var det nästan enbart mina egna påhittade eftersom jag
inte ens kan läsa noter   =)


Jag tycker iallafall att de här tjejerna fötjänar lite extra uppmärksamhet
för dom är ju så himla duktiga, enligt mitt tycke iallafall






Ja det var egentligen bara det jag tänkte visa, har så jäkla ont i halsen nu igen,
och schweintrött e jag också, så jag tror jag fyller i mer här imorrn.

Thats all folks..................................G O D N A T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0