sååååå sjuuuukt trött, men.......

det är förvisso inte så konstigt, och på ett vis får ja skylla mig själv.
Det var ju liksom tänkt att vi skulle starta neråtresan runt 5 imorse
enligt min planering, men vi fick nå ryck och packade in allt i bilen
och satte fart neråt 00.15 inatt stället, varför vänta liksom?!
Så vi sket i sömnen, slurkade i oss lite kaffe och drog iväg.
Jag kände mig till en början hyfsat pigg och tänkte att det ska
nog inte vara nån fara att köra, men ack va fel jag hade.
Tills slut satt jag och koncentrerade mig så intensivt på vägen
att allting bara flöt ihop.
Men som tur är så är jag inte dummare än att jag inser mina
begränsningar och därför stannade jag och tog ett flertal pauser
med frisk luft och lite kaffe.
Så när vi kom fram imorse så hade jag varit vaken över 24 h och
dessutom jobbat 14 av dom timmarna, med andra ord, jag var helt slut.
Är fortfarande pisstrött, la mig och vila lite på förmiddagen men jag
kanske hann sova 1 timme och sen var det käk, efter det har jag inte
vilat nå mer, men sover kanske desto skönare inatt då.

Har dessutom åkt på en förskylning och det känns ju jävligt piss må ja säga!

Imorrn ska jag iallafall in till stora staden och leka med min Annika,
det blir party för hela slanten och det ska bli så jäkla kul, längtar!!!


Men nu ska jag gå och hjälpa mammsen att duka, för snart kommer papi
hem med pizza *mums*    älskar den dom gör här nere!
Norrland i all ära, för dom har mycket bra, men kebabpizza kan
dom fan inte göra, det är bara så!!

hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0