Seg degar dag...

hej hopp!

Har inte fått många handtag gjorda idag inte, ledig som man är.
Klev up, egentligen alldeles, för sent, fastnade vid tv:n ett tag,
och sen har jag kikat lite på datorn, längre än så har jag inte
kommit med dagen.
Men jag SKA göra ett ryck och städa lite som jag hade tänkt,
och även fixa lite käk och sen tänkte jag nästan skämma bort mig
själv lite med att lägga en skönt ansiktsmask och krypa ner
i ett vamt och mysigt bad, kanske till och med blir lite bubbles i.

Det har ju varit pissväder hela dagen idag och då bli man ju såhär,
eller JAG blir iallafall såhär, kan ju inte tala för andra.
Jag känner mig allmänt seg, trött och orkeslös.

Det ska bli skönt med lite miljöombyte på fredag, för då åker
jag ner till mami och resten av familjen och det ska bli så
underbart härligt.
Träffa familjen, vännerna och komma bort från allt det vardagliga
och framförallt komma bort från jobbet ett tag.
Åh va jag längtar, vill ju åka redan nu!!
Ska nog gå ut till förrådet och hämta väskan så jag kan börja
packa lite smått, det mesta får jag väl packa imorrn efter jobbet
för på torsdag jobbar jag ju hela dagen så då hinner jag väl inte
så mycket antar jag, och sen tidigt på fredag åker vi.
Jag vill komma iväg så tidigt som möjligt så vi kommer fram på
förmiddagen nån gång, så vi bör nog åka runt 4-5 på morgon.



Nu ska här fixas lite

H ö ö ö ö ö ö r s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0