Sticky Situation......

Tatan tatan tatan, som Arne ute på landet skulle ha sagt.
Jag säger precis likadant, för fy tusan vilket jäkla sug jag
fick efter massa gosa ostar, lite vindruvor, päron och annat gott.
Men allt är ju stängt nu, typiskt att man ska vara så "snabbtänkt" jämnt.
Fast samtidigt vet jag inte om det hade varit nån större idé just idag,
tycker allting jag försöker äta bara smakar skit ändå, och då menar jag
ju såklart sånna saker som jag i vanliga fall tycker jättemycket om.
Men nu går det ju inte att äta normalt på grund av halsen, idag till
exempel har det enbart blitt nyponsoppa och ett nytt tappert försök med en
smörgås, som förstås var av grovt bröd och inte gjorde det lättare att svälja direkt.
Men inte visste jag när jag var och handlade lite i måndags att jag skulle
behöva handla hem saker som var lätta att äta  =(


Nu sitter jag här iallafall, toksugen på nå gott, helst det ovannämnda,
och har typ ingenting hemma som kan dämpa det suget.
Skulle kunna åka till statoil och köpa nå men orkar fan inte.

Ska nog gå och rota en sväng till i både skafferi och kylskåp om jag
hittar nånting, även om det bara är nå litet som kan tillfredställa
mitt sug efter gotti gotti.
Sen kanske det blir till att kika lite på tv, The fast and the furious har ju
nästan nyss börjat och där finns det ju en hel del ögongodis att mumsa på.


Keep on rollin

Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmhhmmm att de finns å titta på där ;)



Fan hoppas de blir bättre snart.. då tycker jag att vi ska ut å fota lite roliga höstbilder :D

2008-09-19 @ 23:29:07
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

har aldrig haft halsfluss ja så ja ha ingen aning men ja kan tänka, hade påssjuka när ja va yngre, de gjorde svinont :S



ja vi ska ta lite mysiga höstiga bilder tycker jag :D bara du e bra på photoshop sen så ;) haha



ställer alltid upp som försökskanin ja, linslusen ;) haha

2008-09-20 @ 00:40:48
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja men med mitt fulansikte så behövs de nog :D



kan ju ta nån kväll efter jobbet å gå ut här i stan tycker jag.. Mys med höstbilder :D

2008-09-20 @ 13:43:04
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0