stressa ner.......

okej inte helt klar med allt än, men mycket är sånt som
jag kan och måste packa imorrn eller till och med på fredag
precis innan vi åker, typ tandborste, smink och lite annat.

Men nu känns det lite lugnare iallafall, hann fixa disken, dra
en runda med damsugaren småplocka lite här och var,
vattna blommorna och lite sånt.
Men jag vet med mig själv att jag ändå kommer springa
runt som en galning imorrn kväll och fixa en massa.
Får se om jag får ta nån rast imorrn eller gå hem lite tidigare
så jag kan åka ut och hämta mormor som också ska
åka med neråt, blir drygt att åka dit ut på fredag morgon,
så hon får slagga här imorrn så det bara är att packa in
allt och dra iväg.

Nu ska jag kika lite i musikarkivet om jag kan hitta lite bra
låtar och slänga ihop en eller två bra bilskivor.
Är ganska less på dom som är i bilen nu,
dom har ju gått runt några gången kan man säga.
Sen måste jag verkligen sova, annars kommer jag vara död
innan dagen är slut imorrn, och då blir jag desto farligare som
bilförare på fredag med få timmars sömn.....


Så godnatti natti alla

Kommentarer
Postat av: Mia

jajamen de ska jag göra när ja testat den.. man ska testa innan mens också men de ha ja inte hunnit göra.. :)

2008-09-04 @ 06:34:34
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Malin

2008-09-04 @ 13:04:33
URL: http://m
Postat av: Malin

2008-09-04 @ 13:04:52
Postat av: Malin

Hej Maria, haha såg du vad bra det gick dom två andra försöken innan. Allt bra? Kram Myran

2008-09-04 @ 13:05:37
URL: http://malinjosefinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0