Tick tack, tick tack.......

Shieeet vad klockan rusar iväg, över halv 3 redan!!!
Inte för att jag har brått till någe men
man kanske ska försöka ta sig upp i skaplig tid
imorrn om det ska bli nå birsta besök.
Nån jäkla klipptid lär jag inte få tag i iallafall,
om jag inte provar med att ringa imorrnbitti,
för när man kika på onlinebokningen så fanns
det inga tider förrän på måndag
Så länge vill ja ju inte vänta, men blir väl
kanske så illa tvungen, om dom som sagt inte
hokus pokus har en tid om jag ringer precis när dom öppnar imorrn.

Hmm, får se hur jag gör, men ja e ju bra sugen.

Fan va jag skulle vilja ha obegränsat med pengar just nu,
men vem vill inte det?? Men jag har sett så jäkla mycket snygga
kläder, skor, väskor och accessoarer överallt som jag skulle vilja klicka hem.
Dom riktigt bara skriker efter mig jue  

Men beställde ju faktiskt två riktigt snygga tröjor förra veckan 
men det var ju himlans lång leverans på dom, 1-4 veckor,
slår vad om att jag får vänta långt in i det sista, min vanliga tur.
Dyr var dom, men bara de sitter som dom ska så är det fan värt klirren.


Nu måste jag krypa till kojs, annars lär jag sova bort hela förmiddagen.


n i g h t y   n i g h t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0