time well wasted...

Rygg och nacke värker men oh was it worth it!!
Har sprungit runt som en galenpanna hela dagen känns det som.
Det är inte speciellt svårt att spendera pengar
när man är på ett STORT shoppingområde som birsta.
Men idag känns det som att det inte var alltför "onödiga" saker som
fick följa med hem

Hitta en stativ som var hyfsat billigt, bara 199 kr.
Det kanske inte är lika bra som dom som ligger på
400-500 och uppåt men det duger nog bra för mig
och mitt användningsområde.
Men ja ska inte sitta här och sia om det är bra eller inte
förrän jag provat det

Sen köptes det en massa nya fina blommor, och jag fick
ett återfall vad gäller mitt orkidéberoende, men nu bor jag ju
annorlunda än förrut när jag bara hade fönster åt ett vädersträck,
så nu kanske dom överlever lite längre iallafall, 2 st fina blev det.
Och 3 gröna fina växter blev det också, två klängrankor (tror ja att det var) 
och den tredje var en liten monstera.
Hmm, va blev det mer då..........en ny större väska, så nu får jag plats med
stooora kameran också så den kan få följa med lite oftare utan planering.
Sen blev det en ny plånka och en present till Anna som fyller och har fest i helgen.
Är bjuden på partyt, så direkt efter jobbet ska jag bara hem och fräscha
upp mig lite och sen iväg igen, dock blir det nyktert eftersom jag fortfarande
går på pencillinen då, men det spelar ingen större roll för min del.
Tror det var allt?..............förrutom att ja stanna till på coop också och
handlande lite, bl a hårfärg, så snart är man mörk brunett igen, löööv  
Jo just köpte ny musmatta på Ikea också, och ett nytt durkslag
Men det var nog fasiken allt jag köpte idag tror jag, får skriva senare
om jag kommer på nå mer.

Nu är det iallafall snart dags för sängen, upp klockan 6 imorrnbitti
Usch å fy å blääääääääää,  hatar tidiga morgnar,  men men.

Jobbar till fyra imorrn, sen ska ja in till stan en snabbis och sen hem
och springa fram och tillbaka till tvättstugan mellan 19-23,
så under tiden kan jag lika gärna ta och städa lite här hemma,
det behövs kan jag lova, lyfte inte ens lillfingret när jag låg sjuk
så nu ser det rent ut sagt förjävligt ut här hemma.
Skulle skämmas ihjäl om nån kom hit spontant för att hälsa på,
inte för att det händer så ofta, men ändå, man ska aldrig säga aldrig.
Knappt att jag ville släppa in min egen mormor tidigare idag
Så det är dags att ta en riktig jäkla storstädssanering imorrn!

Men nu kära vänner är det sussa som gäller för min del........


Kommentarer
Postat av: Mia

haha ja jag brukar sitta å sjunga på den på jobbet ibland innan jag kommer på mig å måste dunka huvvet i stereon :D



Men du vet ju va vi ska göra nu när du har ett stativ å allt! :D

2008-09-25 @ 23:04:00
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Fin text i headern :)

Gonatt !



/ En tjej i storstan

2008-09-25 @ 23:16:56
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

TACK, TACK & TACK ! Du förstår inte hur glad jag blir ! Jag uppskattar det verkligen :)



/ En tjej i storstan

2008-09-25 @ 23:29:10
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Mia

ja ska kolla i min almanacka.. ;) haha!

Näe men till veckan nåt??

2008-09-26 @ 06:40:51
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0