tjoflax!

Känner mig kanska okej i humöret idag, men bara okej ;)
Tiden gick hyfsat fort på jobbet och hon var förvånansvärt
skojfrisk och trevlig idag, undrar om nån sagt nå till henne?
Skit samma, ska inte spekulera mer i det utan bara vara
nöjd för stunden åt det isåfall.

Slutade ju 16 idag och tänkte att då ska jag passa på att
åka in till stan och tanka på jet så har jag det gjort tills
fredag morgon så slipper jag stanna till där då.
Men FY FAN säger jag bara!!!
Tydligen så hade dom sänkt bensinpriset nåt fjuttigt jäkla öre
så det bara vimmla av massa trötta pensionärer som trängdes,
försökte smita före, ställde sig i vägen och bara var allmänt hysteriska,
ska väl tillägga att det inte BARA var massa äldre.
Och dessutom var jag inte sämre själv, för när jag gick miste om min
tur för ungefär fjärde gången, då såg jag rött kan ja säga, då körde
jag helt enkelt runt och ställde mig bak i arsle på bilen som stod
och tankade just då.
Fan va folk blängde, speciellt snobbtanten med v70:n.
Bara för att jag inte ville stå i kö efter vägen och blockera för alla andra
som inte ens skulle in till jet, och åkte och ställde mig på andra sidan
ja då fick jag helt enkelt skylla mig själv för att jag inte stod i deras kö eller?
Vet inte folk att man kan köra fram till pumpen från bägge håll eller?
Äh vet inte ens om man förstår vad jag menar med det jag skriver nu
men skit samma, nu är bilen fulltankad och körklar kl 5 på fredagsmorgon =)

Och apråpå körklar så måste jag se till börja packa och dona nu,
ligger efter i min "dagens planering" totalt nu på grund av diverse.

Jag måste städa, komma på vad ja ska ha med mig, packa ner
det jag kommit på att jag ska ha med mig, fixa matlåda tills imorrn
och sen är det säkert nå annat viktigt jag måste komma ihåg att göra,
som jag förmodligen glömmer bort men kommer på i sista minuten
eller alldeles för sent.

Så...........nu ska jag sätta lite fartttttt!!!!!!!!!!

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mia

åh fan =) ja jag hoppas den funka iaf, men man är ju lite sådär tveksam ändå :D

2008-09-03 @ 21:57:42
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0