vandrande bacill...

ja det är väl jag just nu det, och mår därefter också.

Hade en askul kväll igår iallafall, men jag var jävligt seg till en
början och tror till och med att ja hade en gnutta feber, men men.
Det var när vi kom ner på "krogen" som jag blev lite piggare,
men kände ändå att det var jobbigt då ja inte hade nån som helst
kondition och blev andfådd av minsta lilla och fick dryga hostattacker.
Men det var kul ändå, mycket skaka rumpa blev det =)
Träffa på pubis och hans nån bukispolare =)
kul och se lite folk från back in the old days.
Annars såg jag inte så mycket folk ja kände igen, men det berodde
säkert på att vi var på ett ställe där medelåldern säkert är typ 18   =)
Har inte vart ut på krogen i v-ås på väääldigt länge, speciellt inte på
det stället som vi var på igår iallafall, hahaha kan inte ens säga namnet =)
nästan pinsamt ställe *asg'

Men men ja kan bjuppa på lite pics iallafall.......

        

       

       

       


Hahaha, nu blev det ganska många bilder, men det är ändå bara ett axplock
av alla som togs igår, men ska väl slänga ut alla dugliga bilder på
bilddagboken och/eller facebook liten senare, just nu orkar ja inte.

Nu ska jag gå och kika lite om mor har nå hostmedicin hemma.
Senare ska vi käka tacos, mums mums mums säger jag bara!!!!!



puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0